דף הבית » איך קוראים » איך אומרים Tech Lead בעברית?

איך אומרים Tech Lead בעברית?

איך אומרים Tech Lead בעברית?

מהו מוביל טכנולוגי?

Tech Lead הוא תואר עבודה המשמש בתעשיית הטכנולוגיה. זהו תפקיד ניהולי הכולל הובלת צוות מפתחים וקביעת כיוון טכני לפרויקט. מוביל טכנולוגי אחראי לוודא שהפרויקט יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב. הם גם אחראים לוודא שהצוות עובד ביעילות ושהקוד הוא באיכות הגבוהה ביותר.

איך אומרים Tech Lead בעברית

ניתן לתרגם את המונח "Tech Lead" לעברית כ"ראש הטכנולוגיה". ביטוי זה מתורגם פשוטו כמשמעו ל"ראש טכנולוגיה". ביטוי זה נפוץ בתעשיית הטכנולוגיה בישראל כדי להתייחס ל-Tech Lead.

תפקידו של מוביל טכנולוגי

Tech Lead אחראי להובלת צוות הפיתוח ולקביעת כיוון טכני לפרויקט. הם אחראים לוודא שהקוד הוא באיכות הגבוהה ביותר ושהפרויקט יסתיים בזמן ובמסגרת התקציב. הם גם אחראים לוודא שהצוות עובד ביעילות ושכולם נמצאים באותו עמוד.

מוביל טכנולוגי בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית

תפקידו של Tech Lead הופך חשוב יותר ויותר בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית. ככל שהתעשייה צומחת, חברות מחפשות אנשי מקצוע מנוסים שיוכלו להוביל את הצוותים שלהן ולהבטיח שהפרויקטים יסתיימו בזמן ובמסגרת התקציב. תפקידו של Tech Lead הופך למבוקש יותר ויותר בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית.

סיכום

ניתן לתרגם את המונח "Tech Lead" לעברית כ"ראש הטכנולוגיה". ביטוי זה נפוץ בתעשיית הטכנולוגיה בישראל כדי להתייחס ל-Tech Lead. תפקידו של Tech Lead הופך חשוב יותר ויותר בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, שכן חברות מחפשות אנשי מקצוע מנוסים שיוכלו להוביל את הצוותים שלהן ולהבטיח שהפרויקטים יסתיימו בזמן ובמסגרת התקציב. למידע נוסף על תפקידו של מוביל טכנולוגי בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, בקר בכתובת he.wikipedia.org .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן