דף הבית » איך קוראים » אחת מאי לא זוכרת את שמה

אחת מאי לא זוכרת את שמה

מי זאת מאי?

מאי היא אישה בסוף שנות העשרים לחייה המתמודדת עם בעיה ייחודית. היא לא זוכרת את השם שלה. אין לה מושג מה זה ומאיפה זה בא. אין לה זיכרון שאי פעם היה לה שם, ואף אחד במשפחתה לא יכול לזכור אותו. מיי חיה עם המסתורין הזה במשך רוב חייה. היא נולדה בכפר קטן בהודו וגדלה אצל סבתה. אמה נפטרה זמן קצר לאחר שנולדה, ואביה עזב לפני שנולדה. סבתה של מיי גידלה אותה באהבה ובדאגה, אבל היא מעולם לא חשפה את שמה האמיתי של מיי. מיי נודעה בפשטות בשם "מאי" למשפחתה ולחבריה.

המשפחה של מאי

משפחתה של מאי קטנה אך מלוכדת. סבתה היא האמה של המשפחה והיא תמיד שם כדי לספק תמיכה והכוונה. גם הדוד והדודה של מאי תומכים ואוהבים. סבתה של מיי תמיד הייתה זו שהעניקה למאי את התמיכה הגדולה ביותר. היא הייתה זו שלקחה את מיי לרופא כשהייתה חולה וסייעה לה בשיעורי בית הספר. משפחתה של מיי תמיד תמכה בה ובמצבה. הם מעולם לא גרמו לה להתבייש או נבוכה מכך שלא ידעה את שמה. הם תמיד עודדו אותה למצוא את הזהות שלה ולהפיק את המיטב מחייה.

החיים של מאי

למאי היו חיים קשים אך מתגמלים. היא התמודדה עם אתגרים רבים אבל תמיד התמידה. היא הצליחה לקבל השכלה ולמצוא עבודה. כעת היא עובדת כמורה ומסוגלת לפרנס את עצמה ואת משפחתה. חייה של מאי היו מלאים בהפתעות. היא פגשה אנשים רבים שהצליחו לעזור לה לגלות יותר על עברה. היא גם הצליחה למצוא את זהותה האמיתית ואף מצאה את שמה.

שמה של מאי

שמה של מאי מתגלה לבסוף כ"מאיה". זהו שם יפה שפירושו "אשליה" בסנסקריט. זה שם הולם לאישה שנאלצה לחיות עם אשליה כל חייה.

העתיד של מאי

מיי מסתכלת כעת אל העתיד בתקווה ובאופטימיות. היא נחושה להפיק את המרב מחייה ולעולם לא לשכוח מי היא. היא גם נחושה לעזור לאחרים שנמצאים במצב דומה לשלה.

טבלת חיי מאי

תקופת זמן תיאור
חיים מוקדמים גדל אצל סבתא, ללא זיכרון של שם
בַּגרוּת מקבל השכלה, מוצא עבודה, מגלה שם
עתיד מסתכלים אל העתיד בתקווה ובאופטימיות

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן