דף הבית » איך קוראים » אבא של שי אגסי: מי הוא?

אבא של שי אגסי: מי הוא?

אבא של שי אגסי: מי הוא?

מי זה שי אגסי?

שי אגסי הוא יזם ומנהיג עסקי ישראלי שעשה לעצמו שם בתעשיית הטכנולוגיה. הוא המייסד והמנכ"ל של בטר פלייס, חברה המפתחת ומפעילה רשתות מכוניות חשמליות. הוא גם המייסד של Project Better Place, יוזמה להפחתת התלות העולמית בנפט. אגסי זכה להכרה על עבודתו בתעשיית הטכנולוגיה, וקיבל פרסים כגון פרס חלוץ הטכנולוגיה של הפורום הכלכלי העולמי והפרס העולמי הירוקה.

מי הוא אבא של שי אגסי?

אביו של שי אגסי הוא יצחק אגסי, איש עסקים ופילנתרופ ישראלי בולט. יצחק אגסי הוא המייסד והיו"ר של קבוצת אגסי, חברת הון סיכון המשקיעה בסטארטאפים ישראלים. הוא גם המייסד של קרן אגסי, המעניקה שירותים חינוכיים וסוציאליים לילדים מוחלשים בישראל. יצחק אגסי השפיע רבות בחייו של שי, והעניק לו את המשאבים והתמיכה להגשים את חלומות היזמות שלו.

חייו המוקדמים של יצחק אגסי

יצחק אגסי נולד בתל אביב, ישראל בשנת 1945. הוא גדל במשפחה ממעמד הביניים ולמד באוניברסיטה העברית בירושלים. לאחר שסיים את לימודיו החל לעבוד בענף הבנקאות ולבסוף הפך לאיש עסקים מצליח.

הקריירה של יצחק אגסי

ליצחק אגסי קריירה ארוכה ומצליחה בעולם העסקים. הוא הקים את קבוצת אגסי בתחילת שנות ה-90 ומאז היה מעורב בהשקעות רבות בסטארטאפים ישראלים. הוא גם היה תומך מרכזי בתעשיית הטכנולוגיה הישראלית, והעניק מימון והדרכה ליזמים רבים.

השפעתו של יצחק אגסי על שי אגסי

ליצחק אגסי היה השפעה מרכזית בחייו של שי אגסי. הוא סיפק לבנו את המשאבים והתמיכה להגשים את חלומות היזמות שלו. יצחק אגסי גם היה חונך לשי, והעניק לו ייעוץ והכוונה לאורך הקריירה שלו.

אביו של שי אגסי, יצחק אגסי, השפיע רבות בחייו. ממתן תמיכה כלכלית ועד מתן חונכות, יצחק אגסי סייע לשי להגשים את חלומות היזמות שלו. למידע נוסף על יצחק אגסי, מצא מידע נוסף בויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן