דף הבית » מתי כדאי » חישוב מתי לא כדאי לקחת ביטוח מקיף

חישוב מתי לא כדאי לקחת ביטוח מקיף

חישוב מתי לא כדאי לקחת ביטוח מקיף

מבוא

ביטוח מקיף הוא סוג של ביטוח המכסה מגוון רחב של הפסדים ונזקים פוטנציאליים. זה יכול לספק הגנה למגוון סיכונים, כולל נזק לרכוש, חבות והוצאות רפואיות. עם זאת, ישנן נסיבות מסוימות שבהן לא כדאי לעשות ביטוח מקיף. מאמר זה ידון בחלק מהמצבים הללו.

נושאים קשורים:

 

כאשר ביטוח מקיף לא משתלם

השתתפות עצמית גבוהה

אחד החסרונות העיקריים של ביטוח מקיף הוא שהוא מגיע לרוב עם השתתפות עצמית גבוהה. השתתפות עצמית היא סכום הכסף שעליך לשלם מכיסך לפני שחברת הביטוח תתחיל לכסות את ההפסדים שלך. אם יש לכם השתתפות עצמית גבוהה, אולי לא כדאי לעשות ביטוח מקיף, שכן בסופו של דבר אתם עלולים לשלם יותר מכיסם ממה שהייתם משלמים אם פשוט הייתם משלמים על ההפסדים בעצמכם.

סיכון נמוך

מצב נוסף בו אולי לא כדאי לעשות ביטוח מקיף הוא כאשר הסיכונים נמוכים. אם לא צפויים לך אובדנים או נזקים גדולים כלשהם, אז אולי לא הגיוני לרכוש ביטוח מקיף. הסיבה לכך היא שהפרמיות לביטוח מקיף נוטות להיות גבוהות יותר מאלו של סוגי ביטוחים אחרים.

פרמיות גבוהות

גם ביטוח מקיף יכול להיות יקר. אם הפרמיות גבוהות מדי, אז אולי לא כדאי לעשות ביטוח מקיף. עליך להשוות את הפרמיות להפסדים או נזקים פוטנציאליים שיכולים להיות מכוסים על ידי הביטוח כדי לקבוע אם העלות שווה את זה.

כיסוי מוגבל

לבסוף, חשוב להתייחס לסוגי ההפסדים והנזקים המכוסים בביטוח. אם הכיסוי מוגבל, אז אולי לא כדאי לעשות ביטוח מקיף. עליכם לוודא שהביטוח מכסה את כל הסיכונים הפוטנציאליים שאתם צפויים לעמוד בפניהם.

סיכום

ביטוח מקיף יכול לספק הגנה למגוון סיכונים, אך ישנן נסיבות מסוימות שבהן ייתכן שלא כדאי לקחת אותו. השתתפות עצמית גבוהה, סיכון נמוך, פרמיות גבוהות וכיסוי מוגבל הם כל הגורמים שיש לקחת בחשבון כשקובעים אם ביטוח מקיף שווה את זה. חשוב לשקול היטב את הגורמים הללו לפני קבלת החלטה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן