דף הבית » כיצד ניתן » איך להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כשהמסך שבור

איך להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כשהמסך שבור

איך להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כשהמסך שבור

מבוא

זה יכול להיות מתסכל מאוד כאשר אתה שובר את מסך הטלפון שלך ואינו יכול יותר לגשת למכשיר. אם יש לך סמסונג גלקסי 1, אולי אתה תוהה איך להיכנס למכשיר כשהמסך שבור. למרבה המזל, יש כמה שיטות שבהן תוכל להשתמש כדי לגשת לטלפון שלך ולנתונים שלו. במאמר זה, נספק הוראות שלב אחר שלב כיצד להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כאשר המסך שבור.

שיטה 1: שימוש בכבל USB

השיטה הראשונה שבה אתה יכול להשתמש כדי להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כשהמסך שבור היא להשתמש בכבל USB. כדי לעשות זאת, תזדקק לכבל USB, מחשב ומתאם USB OTG.

שלב 1: חבר את כבל ה-USB

ראשית, חבר את כבל ה-USB למתאם ה-USB OTG. לאחר מכן, חבר את מתאם ה-USB OTG לסמסונג גלקסי 1. לבסוף, חבר את כבל ה-USB למחשב.

שלב 2: אפשר איתור באגים ב-USB

לאחר מכן, תצטרך לאפשר ניפוי USB ב-Samsung Galaxy 1. לשם כך, תצטרך לגשת להגדרות המכשיר. כדי לעשות זאת, לחץ והחזק את לחצן ההפעלה ואת לחצן הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית. זה יביא תפריט.

שלב 3: גש לתפריט ההגדרות

לאחר שניגשת לתפריט, השתמש בלחצני עוצמת הקול כדי לנווט לתפריט ההגדרות. לאחר מכן, לחץ על לחצן ההפעלה כדי לבחור בו.

שלב 4: אפשר איתור באגים ב-USB

לאחר שניגשת לתפריט ההגדרות, גלול מטה לקטע "אפשרויות מפתחים". לאחר מכן, בחר באפשרות "ניפוי באגים USB" והפעל אותה.

שלב 5: גש למכשיר

לאחר שהפעלת איתור באגים ב-USB, תוכל לגשת למכשיר מהמחשב שלך. כדי לעשות זאת, פתח את סייר הקבצים במחשב שלך ובחר את Samsung Galaxy 1 מרשימת המכשירים. לאחר מכן תוכל לגשת לנתונים ולקבצים של המכשיר.

שיטה 2: שימוש בפקודות ADB

השיטה השנייה שבה אתה יכול להשתמש כדי להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כשהמסך שבור היא להשתמש בפקודות ADB. כדי לעשות זאת, תזדקק למחשב, כבל USB ומנהלי התקנים של ADB.

שלב 1: התקן את מנהלי ההתקן של ADB

ראשית, תצטרך להתקין את מנהלי ההתקן של ADB במחשב שלך. כדי לעשות זאת, הורד את מנהלי ההתקן של ADB מהאינטרנט והתקן אותם במחשב שלך.

שלב 2: חבר את כבל ה-USB

לאחר מכן, חבר את כבל ה-USB ל-Samsung Galaxy 1. לאחר מכן, חבר את כבל ה-USB למחשב.

שלב 3: אפשר איתור באגים ב-USB

לאחר שחיברתם את כבל ה-USB, תצטרכו להפעיל איתור באגים ב-USB ב-Samsung Galaxy 1. לשם כך, לחץ והחזק את כפתור ההפעלה וכפתור הפחתת עוצמת הקול בו-זמנית. זה יביא תפריט.

שלב 4: גש לתפריט ההגדרות

לאחר שניגשת לתפריט, השתמש בלחצני עוצמת הקול כדי לנווט לתפריט ההגדרות. לאחר מכן, לחץ על לחצן ההפעלה כדי לבחור בו.

שלב 5: אפשר איתור באגים ב-USB

לאחר שניגשת לתפריט ההגדרות, גלול מטה לקטע "אפשרויות מפתחים". לאחר מכן, בחר באפשרות "ניפוי באגים USB" והפעל אותה.

שלב 6: גש למכשיר

לאחר שהפעלת איתור באגים ב-USB, תוכל לגשת למכשיר מהמחשב שלך באמצעות פקודות ADB. כדי לעשות זאת, פתח את שורת הפקודה במחשב שלך והקלד את הפקודה הבאה: adb devices זה יפרט את ההתקנים המחוברים. לאחר מכן, הקלד את הפקודה הבאה כדי לגשת למכשיר: adb shell לאחר מכן תוכל לגשת לנתונים ולקבצים של המכשיר.

סיכום

כניסה לסמסונג גלקסי 1 כשהמסך שבור יכולה להיות משימה קשה. עם זאת, עם הכלים וההוראות הנכונות, ניתן לעשות זאת. במאמר זה, סיפקנו הוראות שלב אחר שלב כיצד להיכנס לסמסונג גלקסי 1 כאשר המסך שבור. סיפקנו שתי שיטות: שימוש בכבל USB ושימוש בפקודות ADB. בכל שיטה שתבחר, תוכל לגשת למכשיר ולנתונים שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן